maanantai 21. helmikuuta 2011

Uskomatonta….

Sunnuntaina, Maaliskuun 22. 2009 11:33 - mummo

Uskomatonta, mutta totta, Mummo ja Ukki aikoo jättää minut viikoksi Hirmun ja Nipsun kuritettavaksi. APUA APUA!!!

Tarvii vaan toivoa että Hirmun ja Nipsun isäntä ja emäntä pitää niille sen verran kuria että MINÄ saa riehua mielinmäärin. Hirmu kun ei oikein tykkää riehuvista pikku koirista, (taidan painaa jo yhtä paljon kuin Hirmu itse) se aina tuppaa pomottelemaan. Minä en saa edes Nipsun kanssa leikkiä niin kauan kun MINÄ haluan, vaan Himpe ojentaa minua heti kun Nippe rupeaa väsähtämään. Nipsu ei kyllä koskaan itse komenna minua, joten sais se Hirmukin vaan antaa olla. (Nipsu ei koskaan komenna pentuja, se vaan yrittää karkuun ja olla huomaamaton että pentu jättäisi rauhaan. Mummon huomautus.)

Samoin toivon oikein kovasti että ne ihmiset muistaa vahtia että minä saan syödä omat ruokani, kun olen tosi paljon hitaampi kuin Hirmu ja Nipsu. Niin ja tarvitsenhan minä sitä ruokaa vielä kolme kertaa päivässä.

Enkä kyllä tiedä miten se Hanne meinaa oikein toimia minun kanssani kun ne sen koirulit haluaa mennä ulos ja minä en kyllä vielä siitä hommasta oikein välittäisi. (etenkin kun siellä pitäisi ulkoilla hihnassa - ja minä kun en vapaaehtoisesti ota askeltakaan kun minulle laitetaan hihna kaulaan) Huh huh jo etukäteen, taitaa olla minulla aika urakka kun pitää joka asiassa harata vastaan ihan periaatteessta.

Sitten vielä minusta olisi tosi ihanaa jos ne ihmiset olisivat vain minua varten. Hanne vaan leikkis mun kaa ja välillä mussuttais pikkasen, eikä pesis, ei kuivais, ei harjais harjankaa minua ja ei missään tapauksessa leikkais mun kynsiä jne. Minä voisin vähän maistella niiden varpaita ja …… Ois ihan kiva jos se Hannen miehenpuolikin vois vaikka leikkiä vaan mun kaa, eikä vaan tehdä töitään, ei voi olla työnteko niin tärkeää vai voiko? :) Se vois myös jättää sen työhuoneen oven portin auki, kun sillä on siellä niin paljon kaikkea kivaa. On sähköjohtoja ja kaikkia kivoja laitteita joita olisi tosi kiva vähän säätää ja maistella.

Niin ja ei ainakaan polttais pelihousujaan kun minä vähän pissin tai kakin minne sattuu, tai syön jotain mikä niiden mielestä ei sopivaa syötävää.

Ja kumpa ne muistais että jalkoja ei saa nostella kun kävelee, koska minä kyllä ehdin juosta sinne jalan alle ja sitten minusta ei tunnu kivalle.

Enpä oikein tiedä onko Ukki ja Mummo harkinneet tätä asiaa ihan loppuun asti, lähteä nyt vaan julmasti lomalleimaan jonneen kylpylään, ja jättää minut hoitoon.
Tähän hoitoon jäämiseen se ruoka-ämpäri (20.3) juttukin jotenkin liittyy ja se kantoreppukin.

Toivottavasti saan jonkun kirjoittamaan tänne puolestani myös ensiviikolla, saisipa silleen koko maailma tietää miten meillä menee. Ties vaikka Mummokin lukisi mitä minulle kuuluu ( jos se nyt edes muistaa minun olemassa oloa, kun vaan siellä kylpylässä lilluu).

Terveisin Vili the koira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hienoa että jätit tassunjälkesi! Kiitos, vuh vuh!