tiistai 22. maaliskuuta 2011

Olenkohan minä muuttanut tänne?





Olenkohan minä muuttanut tänne Imatralle?

On pitänyt ihan kivaa ilmaa, että ollaan päästy lenkkeilemään. Nipsukin on leikkinyt minun kanssani. Sekä Pele on käynyt jokusen kerran minun kanssa leikkimässä!

Kummi ei enää talutakkaan minua fleksissä kun ollaan kimppa lenkillä Nipsun kanssa. Sen kaveri, Noora (joka on tosi kiva kun sekin leikkii minun kanssa), teki sellaisen hihnan, johon saa minut sekä Nipsun kiinni ja hihnat eivät mene solmuun. Kummi tykkää siitä kuulemma hirveästi, mutta minusta olisi kivempi riekkua fleksissä.

Se Nipsun vatsatauti ilmeisesti tuli ja tarttui minuun. Yksi yö olin ollut hieman levoton ja kummi käyttikin minut kerran pihalla, mutta eihän minulla kakkahätä ollut. Sen jälkeen kummi oli nukahtanut ja aamulla, kun Jamppa ja Hanne heräsivät, olin oksentanut 9 oksennusta toiselle matolle ja 2 oksennusta toiselle. Sen jälkeen olin kuitenkin ihan terhakka koira.

Piti minun seuraavana päivänä ajaa Nipsu toiseen huoneeseen syömään luutaan ja Kummin kanssa otettiin yhteen kun se meinasi viedä minun luun. Eipä minun ole sen jälkeen tarvinut ryttyillä kummille. Se vaan ei ymmärtänyt että vatsani taisi olla vielä hieman kipiä sillon.

Uusi ruokani, joka auttaa suolistoni hyvinvointiin, maittaa minulle hyvin. Iltaisin kummi rasvaa tassun pohjani, koska ne ovat kuumat ja punaiset. Tänään se myös ajeli naamani! En voi käsittää miksi ihana partani ei saanut olla! Kummi sanoi syyksi sen, että silmäni rähmivät ja karvat olivat tiellä. Toivottavasti nämä ongelmat eivät johdu uudesta ruuastani.

Olen hieman ihmetellyt, että olenko minä nyt tullut tänne jäädäkseni? Kummi kuitenkin kertoo, että Ukki ja Mummo tulevat hakemaan minua ensi viikonloppuna. Kummi on myös järjestänyt vielä yhden koira tapaamisen minulle ennen lähtöäni. Uudestaan näen sen kivan cirneco pojan, Taisto Tappajakoiran!

1 kommentti:

Hienoa että jätit tassunjälkesi! Kiitos, vuh vuh!