keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

Jotain outoa ilmassa.....

Tosiaankin jotain outoa on ilmassa. Minun masu on taas kipeä, nyt Mummo osti minulle ihan uuden ruuan eläinlääkäriltä samalla kun haki uuden antibioottikuurin. Minun lääkäri epäili että minun suolistosta on joku nukka hävinnyt silloin tammikuussa eikä ole kerinnyt kasvaa takaisin, sen takia nyt ärtyy koko ajan uudelleen.
Mummokin käyttäytyy ihan oudosti, se pyörittelee kesävaatteita ja uimapukujaan ja haki kaksi tosi isoa kassiakin tuohon makuuhuoneen nurkkaan.
On siinä yksi pienempi kassikin ja se mättää siihen minun tavaroita ja laittaa vetoketjun kiinni enkä minä saa niitä omia tavaroitani sieltä pois.
Tänään se kävi ostamassa ison kasan luita ja paistoi ne. Sitten se sanoi että siinä on minun ja Nipsun luut. Ihmettelen vaan miten niin siinä olisi Nipsun luitakin, eihän täällä ole mitään Nipsuakaan?
Ne kuulemma vie minut luiden kanssa Kummin luo, -pitkäksi aikaa vielä, ovat itse menossa lomalle. Viime kesänä kun mentiin lomalle pääsin minä kyllä ihan samaan paikkaan niiden kanssa, eikä minun täytynyt minneen Kummille mennä ja nyt se ei vaan kuulemma käy - aika kummaa minusta.
Mutta kyllä minulla varmaan on ihan kivaa Kummin luonakin, tehdään kaikkea kivaa Nipsun ja Kummin kanssa ja välillä vähän Nipsun Iskääkin vielä härnätään.
- Vili -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hienoa että jätit tassunjälkesi! Kiitos, vuh vuh!