lauantai 12. maaliskuuta 2011

Hoidossa

Eilen Mummo ja Ukki toivat minut tänne Kummille. Täällä on aika jänskää, mutta vielä olen ollut aika rauhallisesti.

Leikimme eilen Nipsun kanssa ja Nipsu oli se kuka leikin aloitti! Möyhnäsimme sohvalla hyvän tovin. Leikimme myös vetoleikkiä patukalla. Nipsu tuli patukan toisessa päässä kun minä juoksin ympäri olohuonetta. Se oli kivaa! Sitten kävin istumaan ja Nipsu sai vetää patukkaa niin paljon kuin halusi, minä en liikahtanutkaan.

Tänään on ollut mukavampi ilma kuin eilen. Eilen satoi lunta j atuuli. Tänään ollut tyyntä ja ei pakkasta. Kävimme kummin ja Nipsun kanssa kylässäkin Pirjo-mummon luona. Siellä saimme Nipsun kanssa ihmetellä lasin läpi kilpikonnaa ja haistella kaikkia kivojha hajuja sillä aikaa kun kummi joi kahvia. Pääsimpä minä haistamaan ja lipaisemaan sellaista pientä vauvaakin. Viimein kun kummi sai kahvinsa juotua pääsimme lenkille! Käytiin kävelemässä pitkä lenkki. Siinä lenkkipolkumme vieressä meni paljon autoja joiden perään olisin kovasti halunnut lähteä, mutta ikävät ihmiset pitivät minut hihnassa. Ei kivaa ollenkaan. Minua niiiin kiukutti, pyörin ympyrää, vikisin ja välillä taisin vähän vetääkkin hihnassa.

Kotiin kun päästiin, niin uni tulikin äkkiä silmään. Ainiin, minä sain nukkua kummin ja Jampan välissä viime yön. Siinä oli lämmintä! Katsotaan mitä minä vielä tällä kylä reissulla keksin koiruuksia. ;)

-Vili-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hienoa että jätit tassunjälkesi! Kiitos, vuh vuh!