maanantai 21. helmikuuta 2011

Jännä paikka….

Eilen Mummo käyttäytyi tosi oudosti. Se tuli töistä tuntia “liian” aikaiseen töistä, ei riisunut takkia edes pois päältään vaan laittoi minut kuljetushäkkiin ja höpisi jotain jostain eläinlääkäristä. Sitten se vei minut erittäin jännään paikkaan, siellä oli ihan outoja hajuja ja paljon ihmisiä ja isoja koiria ja oli siellä pari kissaakin. Alkuun kyllä pelotti se paikka ihan kamalasti, mutta pianhan minä sen huomasin että eihän täällä pelätä tarvitse ja voin aloittaa omat tutkimusretket.
Siinä aikamme odoteltiin ja sitten mentiin yhden miehen kanssa semmoiseen pieneen huoneeseen. Se mies oli aika mukava, se tökki minun kylkiä jollain kylmällä mistä lähti semmoiset letkut sen korviin. Sitten se sanoi että keuhkot ja sydän kuulostaa ihan hyvältä. Sitten se kurkisteli minun korviin ja suuhun ja sanoi taas että hyvältä näyttää. (olisinhan minä itse tiennyt sen sanomattakin että hyvältä näytän) Aika outoja on ihmiset, tämääkin mukava mies kuitenkin “niisti” minun pepun, se EI ollut minusta mukavaa. Sanoi vielä Mummolle että sinun täytyy vaan tyhjentää nämä anaalirauhaset jos ne rupeaa vaivaamaan ja että toivotaan että ne rupeaa tyhjenemään paremmin itsestään kunhan koira vähän kasvaa lisää. Sen jälkeen ei kyllä enää sattunut peppuun. Sitten se mies katsoi minun tassuja ja suositteli ruokavallioon lisättäväksi hiukan helokkiöljyä. Juuri silloin minulta pääsi ihan pikkuinen “paukku” ja se mieskin sanoi että “huh huh, taitaa olla vatsa vahän huonossa kuosissa”. Sitten ne jutteli Mummon kanssa jotain minun ruuista ja syömisistä ja Mummon piti vielä sanoa että minä muka haisen lähes koko ajan samanlaiselle ja että sen silmiä oikein kirvelee. Minusta vähän noloa kun tollaisia puhutaan, yritin kyllä nakertaa sen miehen sormia ja käsiä ja nuohota sen kanssa muutenkin kovasti että ei olisi kerinnyt kuuntelemaan Mummon höpinöitä. Mutta se mies sanoikin vaan että toisilla on niin herkkä vatsa, mutta että siihen voisi löytyä apu jostain probiooteista (tollaiselta se ainakin kuulosti). Ainiin, ennen pois lähtöä se mies vielä pisti minua niskaan, se ei kyllä oikein tuntunut missään.
Sitten me mentiinkin taas toiseen huoneeseen mistä Mummolle annettiin helokkiöljyä, Stomaxia (ilmeisesti juurikin niitä prob… jotain) ja sitten vielä semmoinen kassi jossa oli Hill’sin penturuokaa. Mummo käytti vielä jotain muovinpalaa semmoisessa laitteessa ja sai itselleen pienen paperinpalan Ihmiset nyt vaan on outoja; Mummokin näytti ihan tyytyväiseltä kun sai sen paperin, mutta se laittoi sen vaan kassiin eikä yhtään alkanut sen kanssa leikkimään. Siis miksi olla iloinen jostain parerista jos sitä ei saa repiä???
Mennään kuulemma ensi kuun 16 päivä uudelleen samaan paikkaan :).

Mummo oli kyllä muutenkin outo eilen. Se istui koko illan (ainakin melkein) ja surisutti jotain ihmevärkkiä omalla pöydällään. Kuulemma yritti ommella minulle jotain kantoreppua, olisin kyllä auttanut sitä mutta ei vaan apu kelvannut. Välillä se patisti Ukkia etsimään suksia (?) kun kuulemma ottavat ne mukaan kun lähtevät lomalle. Minun ruokiakin se mätti yhteen ämpäriin ja laittoi sinne minun ruokakiponkin, laittaa kuulemma vielä toisenkin huomenna.
Saan kuulemma ämpärin mukaan kun menen Hannelle. (Ei meillä kyllä viimeksi siellä käydessä mitään ämpäriä mukana ollut?)
Terveisin Vili

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hienoa että jätit tassunjälkesi! Kiitos, vuh vuh!