tiistai 22. helmikuuta 2011

Arkisto kuukaudelle Toukokuu, 2010

Tylsää…

Kyllä on pienen koiran elämä tylsää. Tämä viikko on mennyt silleen, että jos ei ole satanut (kaksi päivää on satanut) niin meidän pihalla on pörrännyt kaivinkone. Tylsäksi sen tekee Mummo joka ei anna minun juosta siellä koneen alla ja edessä ja takana, siis ei missään lähelläkään sitä. Sain sentään käydä tutustumassa siihen koneeseen lähemmin kun sen kuljettaja lähti kotiin. Minä hypin siellä telojen päällä ja SE oli kivaa. Nyt piha on tosi mielenkiintoinen, uusia hajuja on noussut pintaan. (sitä voi käydä kurkkimassa tuolla Mummon piha-blogissa) Mummo vaan ei oikein hirveästi arvosta minun uteliaisuuttani, kun silloin kun haistelen jotain kivaa minua ei haittaa edes kurarapakot. Olen kyllä ollut aika savin ajoittain, minua se ei haittaisi yhtään, jos Mummo ei veisi minua sisälle tullessa suoraan pesulle, Se ei ole yhtään kivaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hienoa että jätit tassunjälkesi! Kiitos, vuh vuh!