tiistai 22. helmikuuta 2011

Arkisto kuukaudelle Maaliskuu, 2010

Pääkallopuku

Mummo sai kuin saikin tehtyä minulle uuden haalarin. Aika hieno kuosi, minusta.

Mummo opetteli lentämään…

Olimme tänään koko päivän reissussa. Pääsin monta kertaa haistelemaan ihan uusia hajuja, kun Ukki kävi minun kanssa tutustumassa uusiin paikkoihin. Muuten oli ihan kivaa mutta keli oli minun mielestä aikalailla liian märkä. Mummo ja Ukki kävi Oma Piha, Oma Mökki, Oma koti, Sisustus ja Asma messuilla, Helsingin messukeskuksessa. Minä odotin kiltisti autossa sen aikaa. (Mummon huomautus:Asunto-autossa ettei kelleen tule mieleen että tunti tolkulla kylmässä henkilöautossa olisit joutunut olemaan) Kun lähtivät autolta Mummo käveli vielä ihan kunnolla, mutta takaisin tullessa se oli jotenkin jäykän näköinen. Mummo oli kuulemma opetellut lentämään. Oli pistänyt harjoitukset pystyyn siellä sisällä kiviportaissa. Kolme ja puoli porrasta oli lento kantanut ja sitten alas. Laskeutumista pitäisi kuulemma vielä hioa, oli ollut aika äkkinäinen ja töksähtävä, aiheutti vielä kauhunhetkiä muillekin paikalla olijoille. Minusta tuo paikka ei nyt ollut ihan oikein valittu. Tuli sekin mieleen että olenkohan järjestänyt liian vähän virikkeitä Mummolle kun tarvii tuolla lailla alkaa riekkumaan ihmisten ilmoilla. Kyllä se minulle aina muistaa sanoa että pitää käyttäytyä nätisti eikä saa hyppiä, sitten rupeaa itse lentelemään. On se minusta hullumpaa käytöstä kuin meikäläisen pienet ilohypyt. :) Illalla kotona vielä leikittiin pallon kanssa ja tietysti minun piti oma ilta pravuurini vetää vinkulelun kanssa, sitten pääsinkin nukkumaan. Ihan pienten koirien nukkumaanmenoaikaan.
Sateisen kevään jatkoa kaikille, toivotaan aurinkoisempia ilmoja ja muistakaahan kääntää kelloja kesäänpäin ensi yönä.
Terveisin Vili

Minulla on terveet silmät

Tänään kävimme taas eläinlääkärillä. Minulle laitettiin silmiin jotain tippoja ja sen jälkeen minulta otettiin verinäyte, Mummo sanoi sen menevän Lohelle geenitutkimuksiin. Kun veret oli tiristetty, toinen lääkäri katsoi minun silmiin, kovasti kirkkaan valon kanssa ja sanoi että kaikki näyttää tosi hyvälle. Sen jälkeen taas mentiin toisen lääkärin luo ja hän laittoi minulle Strongholdia niskaan, se oli tämän päivän koitoksista se pahin :) . Minä kun en tykkää yhtää siitä että joku pläärii minun niskaa. Osasin käyttäytyä kauniisti vaikka siellä oli tosi paljon koiria.
Sitten tultiinkin kotiin ja riehuttiin pihalla, minusta vaan olisi tänään ollut paljon kivempaa leikkiä naapurin pihalla ja se taas ei sopinut Mummolle, ei sitten millään. Sitten Mummo sanoi Ukille että ei enää koskaan sano että minä osaan käyttäytyä nätisti, kun sen jälkeen en kuulemma tee enää mitään oikein :( . Minusta Mummo on varsinainen tiukkapipo.
-Vili-

Täytynee minunkin laittaa jotain tänne , eli Vilin virallisessa silmätarkissa tulos oli terveet silmät, tarkastajana Tarja Kolisoja. :)
Stronghold tuli niskaan sen Kapin takia. Nyt on kaikki iho oireet poissa eli homma houdossa. :)

Verinäyte Hannes Lohen tutkimukseen laitettiin menemään eläinlääkäriasemalta. :)

Ja toden totta Vili käyttäytyi eläinlääkärireissulla upeasti, mutta kun päästiin kotiin tuntui korvat jääneen sinne lääkäriasemalle.
Illalla jätkä sitten olikin vähän rauhallisempi, Strongholdilla on Viliin semmoinen vaikutus. :)
Meillä on kelit onneksi lämmenneet sen verran että pääsee koira päästelemään höyryjään pihalla. Selvästi Vili rupeaa taas nauttimaan ulkoilusta.
Viikonlopuksi onkin ohjelmassa kaikkea kivaa Prinsessan kanssa. Prinsessa tulee meille pitkästä aikaan viikonloppukylään. :) Tiedossa ulkoilua, ulkoilua ja ehkä vähän jotain askarteluja että Vilikin saa välillä huilia. :) Lettukestit pihalla tai jonkinlainen retki varmaan tehdään.
-Mummo-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hienoa että jätit tassunjälkesi! Kiitos, vuh vuh!